Jun. 26th, 2009

kairi_jaganshi: (Default)
  • 14:12 My mom and I are about to leave to go to Best Buy so we can get new phones. I'm probably going to get the Samsung Impresion or the LG VU. #
  • 14:15 And if for some reason I can't get the Impresion or the VU isn't really free then I'll get the $30 Samsung Propel or the $40 Pantech Matrix. #
  • 14:18 I think I'm leaning towards the Propel since its so small and compact. Plus, the Matrix looks kind of ugly. lol #
  • 14:36 Apparently I'm getting the LG VU for free. I didn't like either the Matrix or the Propel and the LG Neon was this ugly neon green. D: #
  • 14:41 My mom is setting up our new phones right now so we can have the same phone numbers. #
  • 15:42 Just got my new phone right now. I like it, I just need to get used to texting on it. #
  • 16:09 I tried to tinker with my phone in the car but that jusr made me carsick. D: #
  • 16:45 In the car with my mom and grandma. I don't feel as carsick but I'm hungry. :/ #
  • 16:57 At my grandma's now; she just gave me $100. :D #
  • 17:14 I'm lying down in the backseat and its helling a little. I need to eat though. #
  • 17:16 I can't believe that MJ is dead. Its just hard to believe. #
  • 17:17 Its nice to lie down somewhere where its airconditioned and with actual pillows. lol #
  • 17:20 Ugh, now I'm so hungry I feel sick. D: #
  • 17:28 In the Lazyboy store looking around with my mom and grandma. Now I'm just lying down. #
  • 17:34 I love the sofa I'm lying on. Its so comfy and nice. :D #
  • 17:58 I feel so much better now that I laid down for a while. :D Still hungry though. lol #
  • 18:20 Apparently we aren't going shopping as my grandma spent all the money she had on her to get a Lazyboy. lol #
  • 18:57 Ugh, my grandma is going on and on how I need to get a haircut and change my look. I KNOW I LOOK LIKE CRAP OKAY?! #
  • 18:59 The ONLY reason I look like this is because I overslept and didn't get to take a shower. So I just put my hair in a ponytail. #
  • 19:01 She offered to pay for a semesters worth of classes but I don't think she can pay even if I get my shit together. #
  • 19:26 I'm at Buffet@Asia with my mom and grandma. They upped the prices though; probably because so many people waste food. :/ #
  • 20:10 Just finished eating and I'm now waiting for my grandma to finish so we can go to Wallmart. And then I can go home and take a shower. :D #
  • 20:46 ...its been at least 45 minutes since my mom and I finished and my grandma STILL ISN'T DONE WTF. D: #
  • 20:48 Hmm, I don't know if I should wait until Sunday to go clothes shopping or go tomorrow by myself. #
  • 20:50 I think I'll go by myself since I'll be able to take my time that way. Besides, if we go Brian will want to come and bitch the entire time. #
  • 23:32 Just got back from Wallmart and I'm now waiting outside of my grandma's place with all of her stuff. I just want to take a shower right now. #
  • 23:57 Its almost midnight and WE'RE STILL HERE. It actually wouldn't be so bad if I had taken a shower before we left and if it wasn't so HOT. D: #
  • 00:01 I should have gotten something to eat at the McDonald's in Wallmart. I'm hungry again. lol #
  • 00:02 I guess after we go home and I take a shower I'll make mac and cheese or something. And then watch some Merlin while my hair dries. :D #
  • 00:24 My grandma is going on about how we need to do these ridiculous excersizes. And then how she can "see" how my shoulders and neck are tired. #
  • 00:26 Uh, maybe I'm tired because ITS MIDNIGHT AND I JUST HELPED YOU BRING IN ALL YOUR STUFF? #
  • 00:32 Well, the 7th times the charm! (God, I hope we're able to get more channels this time. I WANT TO GO HOME ALREADY!) #
  • 00:36 I hope when I go to the mall tomorrow that Hottopic has some good t-shirts. Or at least that Tokio Hotel one I saw last time. #
  • 00:41 WE'RE FREEEE~! Now to go home, take a shower, eat, try on my clothes, and then sleeep. :D #
  • 04:53 I've only now just got settled in and relaxed and its already almost 5 in the morning. D: #
  • 04:59 I like my new phone, but in order to enable ringtones I think I need to buy a USB wire for it. D: #
  • 05:05 Still tinkering with my phone. At least I found an easier way to text. At first it was a pain. lol #
  • 11:28 Just woke up and am about to take a shower then go to tne mall. :D #

Automatically shipped by LoudTwitter

Profile

kairi_jaganshi: (Default)
kairi_jaganshi

About Me

I'm just your average fangirl. I'm in love with Youngwoong Jaejoong of DBSK/TVXQ/THSK (aka The Bias), music (or more specifically, my iPod ♥), books, Japanese culture (the language, style, music, etc.), and the internet.

I'm also on LJ and Twitter so feel free to check them out. ;D
Powered by Dreamwidth Studios

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags